poniedziałek, 7 lipca 2014

Zaczynam :)

Cześć :)

Oto przed Wami kolejny blog o kosmetykach. Kolejny, ale mam nadzieję, że będzie nieco inny.
Może zacznę od kilku słów o sobie :)

Mam na imię Gabrysia. Niedawno skończyłam liceum i zdałam maturę, którą i tak za rok będę poprawiać. Nie pójdę na studia jakie zawsze mi się marzyły, ale na takie, które dadzą mi pracę- niestety taki mamy klimat. Kiedyś dawno zanim stało się to modne, czyli mniej więcej na początku gimnazjum pisałam bloga o kosmetykach. Niestety fala blogów niemądrych gimnazjalistek wrzucających posty co sekundę sprawiła, że bardzo spadła mi oglądalność i dałam sobie z tym spokój. Od ponad roku jestem konsultantką Avon oraz Oriflame. Nie będę zajmowała się tylko produktami tych firm, choć nie ukrywam, że będą one głównym tematem.

Co chciałabym przekazywać na blogu? Przede wszystkim recenzje. Szczere recenzje. Chociaż chciałabym też pomóc pokonać obiekcje i złamać przekonanie, że kosmetyki Avon i Oriflame są drogie i beznadziejne, a konsultantki to hieny i czarownice. Czasem może zdarzyć się post o moich osobistych przemyśleniach na temat polityki, sportu, obyczajowości.

Zapraszam serdecznie :) Proszę o rady, ciekawostki, spostrzeżenia i liczę na dyskusje w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz